Edyta Olszewska

  • Terapeuta żywieniowy
  • Trener personalny

Czy odczuwając dolegliwości związane z uszkodzeniami stawów można aktywnie spędzać czas i dokonywać prozdrowotnych wyborów żywieniowych? Powszechnie wiadomo, że jeśli chcemy utrzymać ciało w dobrej formie, powinniśmy spędzać nasz dzień w aktywny sposób oraz stosować dietę dostosowaną do potrzeb naszego organizmu. Osoby chore na hemofilię mają utrudnioną drogę do wyboru ulubionej aktywności ruchowej, ze względu na stany zapalne w stawach oraz lęk przed kolejnymi urazami. Wiadomo, że całkowity brak ruchu wpływa na stan psychiczny, co przekłada się na zajadanie emocjonalne i niezdrowe odżywianie. W konsekwencji dochodzi do nadwagi lub otyłości, która jeszcze bardziej może obciążać stawy.

O zdrowym odżywianiu opowiadam w filmie.

Dieta, o której mówię w filmie dedykowana jest każdemu, kto chce zdrowo się odżywiać i pragnie poprawić swoją odporność. Jest to także doskonała recepta, aby połączyć zdrowie z dbaniem o sylwetkę. Oprócz odporności, poprawiają się także parametry tkanki tłuszczowej, poziom cukru, cholesterolu oraz reguluje się metabolizm.

Zachęcam do obejrzenia materiału oraz do wdrożenia w życie przynajmniej jednej wskazówki dietetycznej, która wydaje się najprostsza do zaakceptowania.

„Dzięki temu, co jesz, możesz być albo bardziej, albo mniej zdrowy. Taki masz wybór!”

Edyta Olszewska – certyfikowany naturopata, terapeuta żywieniowy oraz trener personalny. W pracy łączę wszystkie wartościowe terapie, których miałam okazję doświadczyć i wiem, że są pomocne. Sama przeszłam dużą metamorfozę stylu żywienia oraz zdrowia i jestem wielką pasjonatką przekazywania zdobytych doświadczeń. Wspieram w procesie zdrowienia oraz przywracania równowagi metabolicznej, zgodnie z kanonem medycyny naturalnej oraz z poszanowaniem wiedzy medycznej.

VV-MTG-3533, maj 2020

Odnośnik prowadzi do zewnętrznego źródła. Czy na pewno chcesz otworzyć link w nowej karcie?